За что отвечает туроператор

 

Туроператор згідно з встановленими нормативами, організація, яка безпосередньо створює готовий туристичний продукт (тури), пропонує їх до продажу. Туроператор займається комплектуванням та формуванням турів, встановлює на них ціни, бронює готелі, забезпечує перевезення для туристів(викупає місця в літаках), займається страховкою туристів.

 

Зазвичай, діяльність туроператора для туристів залишається не помітною, оскільки туристи купують тури переважно в тур агентів.

 

Отож, туроператор – це організатор. Він має договірні відносини з Приймаючою стороною, Перевізником(авіакомпанією), Страховою компанією і з Готелем. Як результат, він має відповідати за своїх партнерів.

  

Які ж вимоги можна пред’являти до туроператора?

 

Туроператор несе відповідальність за якість послуг, що входять до складу туристичного продукту.

Туроператор зобов’язується відшкодувати вартість ненаданих послуг (документально підтверджених) у випадку ненадання туристу належно оплачених туристичних послуг.

Надання туристу кваліфікованих гідів для подорожі(трансферні гіди, готельні гіди та екскурсійні).

 

Обов’язки туроператора, тур агента завжди чітко прописані в договорі. Просто їх потрібно уважно переглянути.

 

Необхідно пам’ятати, що туроператор не несе відповідальності за:

Зберігання офіційних документів туриста, надані для оформлення візи країни відвідування.

Не несе відповідальності за відміну рейсу або зміни часу відправлення/прибуття рейсу. В таких випадках позови про відшкодування фактично завданих витрат висуваються туристом безпосередньо до транспортного перевізника.

Туроператор не несе відповідальність за збереження особистого багажу, цінностей і документів туриста протягом всього етапу поїздки.

 

І головне, в більшості випадків розмір майнової відповідальності туроператора не може перевищувати фактично завданих туристу збитків з вини туроператора.