Південно-Західна залізниця всю ніч боролася зі сніговими заметами
У ніч з 28 на 29 грудня 2009 року Україну знову охопила негода. Випало понад 30 см мокрого снігу. Південно-Західна залізниця цілу ніч боролася зі сніговими заметами на залізничних перегонах, вокзалах та станціях.
Через налипання мокрого снігу на гілки дерев лише в межах Київської області було повалено близько 200 дерев на електромережі залізниці. Високовольтні лінії електропередач під вагою снігу та опалими гілками були пошкоджені. Вкрай складна ситуація по станції Дарниця (вихід на Ніжин та Гребінку), де багато дерев, що належать до Дарницького лісопаркового господарства, нахилилися, на дільниці Боярка—Васильків—Мотовилівка — нахил від насаджень Боярської лісової дослідної станції та Мотовилівського лісництва. У результаті відбувся збій руху по станціях Васильків та Боярка.
Також через аварійну ситуацію о 5 год 15 хв Київобленерго відключило живлення на тяговій підстанції Боярка, що забезпечує електроенергією залізничний напрямок до Фастова. У зв’язку з відсутністю живлення погасли світлофори, що унеможливило рух потягів. Утім, Південно-Західна залізниця працювала завдяки поданню електроенергії власними технічними засобами — поїзди не зупинялися, а рухалися по телефонних засобах зв’язку.
Для боротьби з негодою залізничники залучили 15 снігоочисних машин. Також, щоби очистити від снігового покриву стрілочні переводи, працівники Південно-Західної залізниці задіяли 3187 одиниць пневмообдувної техніки та 587 електрообігрівів. Для обрізки дерев створені мобільні бригади з працівників Південно-Західної залізниці.
Залізничники продовжують снігоочисні заходи, щоб пасажирські поїзди прибували та відправлялися з якомога меншою затримкою. Всього до ліквідації стихії на Південно-Західній залізниці задіяно понад 2000 працівників.
Південно-Західна залізниця перепрошує у пасажирів за тимчасові незручності, викликані складними погодними умовами. Залізничники докладають максимум зусиль для відновлення нормального режиму роботи залізничного транспорту.